Termeni și condiții

Regulamentul Magazinului Fixero


1. Declarații generale.

Prezentul regulament (denumit în continuare: "Regulamentul") definește regulile de utilizare a magazinului online "Fixero", disponibil la adresa www.fixero.com.ro operat de către compania Topex Tools Romania SRL cu sediul social în Str. Rasaritului nr.90, hala C5, Oras Buftea – 070000, Judetul Ilfov, număr de identificare fiscală: RO24721357, Numar de inregistrare in Reg. Comertului J23/3680/2013

 

2. Definiții

Termeni și condiții se referă la:

Magazin - înseamnă magazinul online "Fixero", disponibil la adresa www.fixero.com.ro, operat de către Societate.

Societate - se înțelege ca fiind societatea care își desfășoară activitatea sub denumirea Topex Tools Romania SRL cu sediul social în Str. Rasaritului nr.90, hala C5, Oras Buftea – 070000, Judetul Ilfov, număr de identificare fiscală: RO24721357, Numar de inregistrare in Reg. Comertului J23/3680/2013

Utilizator - prin Utilizator se înțelege o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizatorică fără personalitate juridică, căreia i se acordă capacitate juridică prin lege, care utilizează serviciile Magazinului pentru a achiziționa Bunuri sau Servicii în condițiile Regulamentului.

Comandă - trebuie înțeleasă ca o declarație de voință a Utilizatorului, pe baza căreia acesta comandă Bunuri (oferta Utilizatorului de a cumpăra Bunuri) transmisă prin intermediul Magazinului. Oferta conține toate informațiile detaliate care permit realizarea Comenzii.

Autentificare - este înțeleasă ca o secvență de semne stabilite de Utilizator în cazul înregistrării în Magazin, fiind o adresă de e-mail, atribuită Contului său personal.

Parolă - prin parolă se înțelege o secvență confidențială de litere și cifre care permite accesul la contul înregistrat și care este pusă la dispoziția exclusivă a utilizatorului care înregistrează contul.

Cont - se înțelege ca fiind un set de informații și funcționalități puse la dispoziția utilizatorului numai după ce acesta a furnizat un nume de utilizator și o parolă corecte.

E-mail - prin e-mail se înțelege adresa căsuței poștale specificată de către utilizator în momentul înregistrării sau al comenzii de bunuri.

Mărfuri - se înțelege prin bunul mobil căruia i se aplică contractul de vânzare, comandat electronic în condițiile Regulamentului prin intermediul site-ului (Magazin) disponibil la adresa www.fixero.com.ro

Contract - se înțelege contractul de vânzare de bunuri în sensul Legii Codului Civil sau al Legii Consumatorului, încheiat între Societate și Utilizator prin utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță la adresa www.fixero.com.ro

Vânzător - se va înțelege ca fiind Societatea, în calitate de parte la Contract, de la care Utilizatorul achiziționează Bunuri, în conformitate cu conținutul comenzii plasate de către Utilizator.

Zi lucrătoare - prin zi lucrătoare se înțelege zilele de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

Consumator - sub rezerva următoarei fraze, se înțelege ca fiind un Utilizator care este o persoană fizică ce achiziționează în cadrul Contractului bunuri sau servicii care nu sunt direct legate de activitatea sa comercială sau profesională. Dispozițiile Regulamentului privind consumatorul se aplică, de asemenea, unei persoane fizice care încheie un acord în legătură directă cu activitatea sa comercială, în cazul în care din conținutul acestui acord rezultă că acesta nu este de natură profesională pentru aceasta, în special în ceea ce privește obiectul activității sale comerciale pus la dispoziție pe baza dispozițiilor Registrului central de informații și activități comerciale;

Codul civil - înseamnă Noul cod civil (Legea nr. 287/2009) republicat, actualizat la zi și consolidat prin: Legea 60/2012, Legea 138/2014 si toate reactualizarile ulterioare.

 

3. Domeniul de aplicare a ofertei magazinului

Scopul Magazinului este de a permite cautarea și achiziționarea de scule electrice, unelte si accesorii, în funcție de gama de bunuri prezentate în cadrul Magazinului.

Accesul la conținutul magazinului este gratuit.

Întreaga gamă de bunuri prezentate în Magazin este preluată din oferta comercială a Societății.

 

4. Termeni de acces și utilizare a Magazinului

Scopul Magazinului este de a permite căutarea și achiziționarea de scule electrice, unelte si accesorii, în funcție de gama de bunuri prezentate în Magazin.

Accesul la conținutul magazinului este gratuit.

Întreaga gamă de bunuri prezentate în Magazin provine din oferta comercială a Societății.

 

5. Inregistrarea în magazin

Înregistrarea în Magazin este voluntară și nu este necesară pentru a naviga în conținutul acestuia sau pentru a plasa o comandă.

Înregistrarea permite accesul la funcții suplimentare ale Magazinului.

Pentru a se înregistra, utilizatorul completează un formular disponibil în magazin. După trimiterea formularului completat, acesta trebuie să confirme în cele din urmă voința de a se înregistra.

Formularul menționat mai sus trebuie completat în mod sincer și în conformitate cu situația de fapt existentă.

Utilizatorul care se înregistrează în magazin primește un cont personal, a cărui parolă o stabilește el însuși.

În cazul în care datele utilizate în timpul procesului de înregistrare se modifică, utilizatorul are dreptul de a le corecta.

 

6. Plasarea și procesarea comenzilor

Utilizatorul poate plasa comenzi prin intermediul site-ului www.fixero.com.ro După plasarea unei comenzi prin intermediul www.fixero.com.ro utilizatorul va primi un mesaj prin e-mail care să ateste faptul ca aceasta a fost plasată prin intermediul magazinului. După verificarea disponibilității bunurilor, utilizatorul primește prin e-mail o confirmare de acceptare a comenzii, de execuție sau a informațiilor menționate mai jos (refuzul comenzii sau o cerere de modificare a acesteia).

Utilizatorul se poate familiariza cu gama de bunuri disponibile în magazin din momentul în care intră pe site-ul web al magazinului.

Informațiile și detaliile produselor prezentate în Magazin au doar un scop informativ, nu reprezintă o ofertă în sensul Codului civil ci doar o invitație pentru a încheia un Contract care este inițiată de fiecare dată de către Utilizator, sub forma unei Comenzi, iar tranzacția este încheiată atunci când Comanda este acceptată de către Societate.

Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract în cazurile indicate în regulamente și în legile aplicabile în mod obișnuit.

Punerea în aplicare a fiecărei comenzi se realizează în modul indicat de Utilizator (selectat dintre cele oferite de Magazin) și în locul indicat de acesta.

În cazul unei vânzări promoționale sau al unei vânzări în care este destinat un număr limitat de bunuri, executarea comenzilor urmează în ordinea primirii comenzilor confirmate pentru aceste bunuri, până la epuizarea stocurilor acoperite de această formă de vânzare.

În cazul plății cu cardul de plată, timpul de procesare a comenzii este calculat din momentul obținerii autorizației din partea băncii utilizatorului.

 

7. Livrarea mărfurilor

Livrarea bunurilor către utilizator este posibilă, astfel:

Livrarea bunurilor are loc la adresa indicată, pe teritoriul Romaniei. Comanda este trimisă de o firmă de curierat.

Timpul de execuție a comenzii pentru Bunuri, înțeles ca fiind transferul acestora pentru expediere către firma de curierat, este de până la 2 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Termenul de livrare este specificat în secțiunea "Livrare" afișată la momentul efectuării comenzii.

În momentul trimiterii coletului, un mesaj de confirmare a expedierii acestuia va fi trimis la adresa de e-mail a utilizatorului.

În absența primirii bunurilor de către utilizator și a returnării acestora la magazin de către firma de curierat, magazinul returnează prețul plătit al bunurilor către utilizator în termen de 14 zile de la data returnării bunurilor de către firma de curierat, utilizând aceleași mijloace de plată ca și cele utilizate de consumator în tranzacția inițială. In cazul plăților cu cardul sau prin transfer bancar, returnarea se va face în contul bancar de unde au fost virati banii, iar în cazul plăților în numerar, rambursarea se va face în contul bancar indicat de utilizator.

Livrarea de materiale inflamabile: Topex Tools Romania SRL is rezerva dreptul de a limita metodele posibile de livrare a acestor bunuri, din cauza siguranței transportului acestora.

În cazul în care utilizatorul descoperă următoarele la primirea coletului cu bunurile comandate:

-deteriorarea mecanică a conținutului transportului,
-caracterul incomplet al coletului,
-incompatibilitatea conținutului coletului cu obiectul comenzii,
Utilizatorul are dreptul de a refuza să accepte pachetul. În acest caz, Magazinul returnează Utilizatorului prețul plătit al Bunurilor în termen de 14 zile de la data returnării Bunurilor prin intermediul firmei de curierat, utilizând aceleași mijloace de plată ca și cele utilizate de Consumator în tranzacția inițială: in cazul în care plata a fost efectuată cu cardul sau prin transfer bancar, returnarea se va face în contul bancar asociat acestor modalitati de plată, iar în cazul plăților în numerar returnarea banilor se va face în contul bancar indicat de Utilizator.

În cazul în care întârzierea este din vina curierului, societatea va furniza o persoană de contact pentru a obține informații cu privire la stadiul expedierii.

Vânzătorul este obligat să livreze bunurile consumatorului, fără defecte si in stare de functionare.

 

 8. Garanția marfurilor

Garanția se acordă în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008. Soluționarea garanției se poate face prin reparare, inlocuire sau returnarea contravalorii marfurilor, in funcție de produs, și de comun acord cu Dvs.

Toate produsele comercializate in magazinul nostru beneficiază de 30 de zile de garanție, in baza documentului de achiziție.

Produsele electrice si electronice beneficiază de minim 2 ani garantie, de la data achiziției.

Produsele marcate distinct cu indicația 3 ani garanție, sau 25 de ani garanție, beneficiază de acest termen extins.

Dacă doriți să depuneți o solicitare de reparație, ne puteți contacta telefonic la numărul: +40 317 829 657 sau prin email la adresa: service.romania@gtxservice.com.

Costul transportului (de la Dvs. la service și retur) este suportat de catre noi.

Curierul va avea la el AWB-ul.

Ambalați produsul în siguranță, astfel încât să nu fie deteriorat în timpul transportului.

Vă rugăm să puneți in colet și o copie după factura de achizitie, precum si certificatul de garanție primit in colet sau pe e-mail.

Durata soluționării reparației este de 14 zile calendaristice de la momentul inregistrării reclamației. Veți primi periodic informații pe e-mail imediat ce starea produsului se modifică.

Dacă produsul se repară, veți primi o notificare privind expedierea inapoi către Dvs. Perioada de garanție se va prelungi cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.

Dacă produsul nu se poate repara, de asemenea veți fi notificat pe e-mail. Pe baza acestei informări, vă vom returna contravaloarea produsului in maxim 14 zile de la data deciziei service-ului.

În cazul în care plata a fost efectuată cu cardul sau prin transfer bancar, returnarea se va face în contul bancar asociat acestor modalitati de plată, iar în cazul plăților în numerar returnarea banilor se va face în contul bancar indicat de Dvs.

Important: conform H.G. 448/2005 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE), consumatorii au obligația să nu elimine DEEE ca deșeuri municipale nesortate și să le colecteze selectiv. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectari separate reprezintă o pubelă cu roți barată cu două linii în formă de X

 

9. Prețurile mărfurilor

Toate prețurile indicate în magazin sunt exprimate în Lei și includ TVA.

 

10. Costuri de livrare

Livrarea bunurilor este achitata de catre client in cazul in care valoarea comenzii este sub 300 lei.

Costul livrarii este de 22 lei (TVA inclus) pentru curierul Sameday, 20 lei (TVA inclus) pentru curierul GLS, și 15 lei (TVA inclus) pentru livrarea la easyBox Sameday.

În cazuri speciale, costul de livrare poate fi diferit de cel descris la punctul a. de mai sus. În acest caz, astfel de informații vor fi plasate în secțiunea "Livrare", iar utilizatorul va fi informat despre aceasta în momentul plasării comenzii.

Împreună cu bunurile, se vor emite o chitanță sau o factură, documente de vânzare ce constituie dovada achiziției, precum și, în cazul consumatorilor, o confirmare scrisă a încheierii contractului. În cazul în care unul dintre aceste documente lipsește, vă rugăm să ne comunicați acest lucru. În cazul în care există o garanție de calitate pentru bunuri, un document de garanție emis de Vânzător trebuie, de asemenea, să fie atașat la bunuri.

 

11. Condiții de plată

 În cazul fiecărei comenzi sunt posibile:

  • plata online , cu cardul

  • plata prin transfer bancar

  • plata în numerar la recepția bunurilor, în conformitate cu sectiunea "Modalități de plată", afișată la momentul plasării comenzii.

Dovada de plată emisă de vânzător este factura, respectiv chitanța emisă de firma de curierat.

 

12. Retragerea din contract. 

Procedura de tratare a reclamațiilor.Retragerea din contract fără a oferi niciun motiv - numai pentru consumatori.

Un consumator are dreptul de a se retrage din contract în termen de 30 de zile, fără a da niciun motiv. Perioada de retragere din acord expiră după 30 de zile de la:

1) în cazul Contractului de achiziție de bunuri - la data la care consumatorul a intrat în posesia bunurilor sau la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de consumator, a intrat în posesia bunurilor;

2) în cazul în care contractul se referă la achiziționarea mai multor bunuri care sunt livrate separat - data la care consumatorul a intrat în posesia ultimului bun sau data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de consumator, a intrat în posesia ultimului bun;

3) în cazul unui contract de achiziție de bunuri livrate în tranșe sau părți - la data la care consumatorul a intrat în posesia ultimei tranșe sau părți sau la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de consumator, a intrat în posesia ultimei tranșe sau părți;

4) în cazul unui contract de livrare regulată de bunuri pentru o perioadă determinată - la data la care consumatorul a intrat în posesia primului bun sau la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de consumator, a intrat în posesia primului bun.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere din contract, consumatorul trebuie să informeze vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract printr-o declarație fără echivoc (utilizând Formularul de Contact de aici Formular de Contact , sau o notificare trimisă pe e-mail la office@fixero.com.ro)

Pentru a respecta termenul de retragere din acord, consumatorul trebuie să trimită informarea privind exercitarea dreptului său de retragere, înainte de expirarea termenului legal.

În cazul retragerii din contract, vânzătorul rambursează consumatorului toate plățile primite de la acesta, inclusiv costurile de livrare a articolului (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea de către consumator a unei alte metode de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de vânzător), imediat și, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile de la data la care vânzătorul a fost informat de decizia consumatorului de a-și exercita dreptul de retragere din contract. Rambursarea plăților va fi efectuată de către vânzător folosind aceleași mijloace de plată care au fost folosite de consumator în tranzacția inițială (dacă se folosește un card de plată, rambursarea se va face în contul bancar asociat cu acel card de plată), cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod expres cu o soluție diferită; în orice caz, consumatorul nu va suporta niciun comision în legătură cu această rambursare.

În cazul retragerii din Contractul de achiziție de bunuri/bunuri, Vânzătorul poate amâna rambursarea până la primirea bunului sau până când primește dovada returnării acestuia, oricare dintre aceste evenimente are loc mai întâi.

Consumatorul este obligat să returneze sau să predea vânzătorului bunul imediat și, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile de la data la care a informat vânzătorul cu privire la retragerea din contract. Termenul este respectat dacă consumatorul trimite înapoi articolul înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Consumatorul va trebui să suporte costurile directe de returnare a articolului.

Consumatorul este răspunzător numai pentru diminuarea valorii bunului care rezultă din utilizarea acestuia într-un mod diferit de cel necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunului.

 

Dreptul de retragere nu se acordă consumatorului în legătură cu contractele:

1) pentru prestarea de servicii, în cazul în care vânzătorul a executat integral serviciul cu consimțământul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de prestarea serviciului că, după executarea serviciului de către vânzător, își va pierde dreptul de a se retrage din contract;

2) în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile pieței financiare, asupra cărora Vânzătorul nu exercită control, și care pot apărea înainte de expirarea termenului de retragere din Contract;

3) în care obiectul prestației este un obiect realizat la comanda, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor sale individuale;

4) în care obiectul returului este un articol care se deteriorează rapid sau are un termen de valabilitate scurt;

5) în care obiectul prestației este un articol livrat într-un ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea ambalajului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;

6) în care obiectul prestației este constituit de obiecte/lucruri care, după livrare, datorită naturii lor, sunt legate în mod inseparabil de alte lucruri;

7) în care obiectul prestației sunt băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare-cumpărare și a căror livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței, asupra cărora vânzătorul nu are niciun control;

8) în Care consumatorul a solicitat în mod explicit ca vânzătorul să vină la el pentru a efectua o reparație sau o întreținere urgentă; dacă vânzătorul furnizează în plus alte servicii decât cele a căror executare a fost solicitată de consumator sau furnizează alte articole decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparației sau a întreținerii, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în ceea ce privește serviciile sau articolele suplimentare;

9) în care obiectul livrării sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe de calculator furnizate în ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;

10) un contract de furnizare de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament;

11) încheiate prin licitație publică;

12) pentru furnizarea de cazare, alta decât cea în scop rezidențial, transportul de bunuri, închirierea de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, evenimente sportive sau culturale, în cazul în care în contract se specifică data sau perioada de prestare a serviciului;

13) pentru furnizarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport material, în cazul în care executarea a început cu consimțământul expres al consumatorului înainte de expirarea termenului de retragere din contract și după ce comerciantul l-a informat cu privire la pierderea dreptului de retragere din contract.