Ajutor si intrebari frecvente

Am nevoie de un cont pentru a face o achiziție?

Nu este necesar să vă creați un cont pentru a face o achiziție la FIXERO. Cu toate acestea, nu uitați că, prin crearea unui cont, puteți urmări mult mai ușor starea comenzii dvs. în istoricul comenzilor și vă puteți edita datele.



Cum pot crea un cont de client?

Puteți crea un cont de client făcând clic pe butonul "Creați un cont", aflat in colțul din dreapta sus al paginii.



Ce îmi oferă crearea unui cont de client?

Un cont vă va permite să urmăriți starea comenzii dumneavoastră, să editați detaliile clientului, să raportați retururile.



Cum se cumpără?

După adăugarea produselor în coșul de cumpărături, treceți la check-out, conectați-vă la contul dvs. sau completați formularul de livrare, selectați opțiunea de expediere. După ce ați verificat și confirmat comanda, o achitați in funcție de metoda de plată pe care o selectați.



Cum îmi pot modifica datele?

Vă puteți modifica datele după ce vă autentificați în contul dumneavoastră, în secțiuni individuale:

1. agendă - editați adresa de expediere si telefonul

2. informații cont - editați numele, e-mail-ul, parola



Cum se returnează bunurile comandate?

Returnarea bunurilor poate fi notificată aici Politica de returnare sau pe e-mail, în termen de 30 de zile de la data primirii coletului. După transmiterea notificarii de returnare a produsului, este necesar să pregătiți pachetul pentru expediere: împachetați produsul în siguranță și trimiteți-l la adresa indicata: Str. Rasaritului nr.90, hala C5, Oras Buftea – 070000, Judetul Ilfov

Vă rugăm să adaugați in colet o copie după mesajul primit pe mail, in urma completării cererii de retur.



Cum îmi pot șterge contul?

Pentru a vă șterge contul, intrați in Contul Dvs, in meniul Informații Cont, și apăsați butonul Ștergere.  



Cum îmi pot modifica consimțământul de marketing?

Conectați-vă la contul dvs., faceți clic pe secțiunea "Abonare Newsletter" și bifați sau debifați căsuța “Abonare generală”.



Cum se plătește comanda?

Comanda poate fi plătită ramburs, prin transfer electronic (pe baza de solicitare punctuală, prin e-mail), sau prin card de credit în ultimul pas al procesului de comandă. Plățile în magazinul FIXERO sunt gestionate de Netopia



Ce trebuie să faceți dacă există o eroare de plată?

Orice eroare de plată trebuie raportată Serviciului Clienți prin intermediul formularului de contact, la adresa de e-mail office@fixero.com.ro sau la numărul de telefon 004 0736 650 307



Cum se face o reclamație?

Reclamațiile pot fi trimise prin intermediul Formularului de Contact de aici Formular de Contact sau la adresa de e-mail office@fixero.com.ro



Unde pot verifica statusul unui transport?

Puteți găsi numărul de urmărire după ce vă autentificați în contul dvs., în fila "Comenzi" sau în e-mailul de confirmare a expedierii. Pentru a urmări un pachet, introduceți numărul de urmărire pe site:

https://gls-group.com/RO/ro/urmarire-colet

https://sameday.ro/



Ce trebuie să fac dacă un colet este deteriorat?

Dacă observați că pachetul livrat este deteriorat într-o asemenea măsură încât bunurile din interior ar putea fi distruse, refuzați să acceptați coletul și întocmiți un proces verbal de deteriorare cu curierul. Acest document constituie baza unei plângeri.



Ce ar trebui să fac dacă nu există factura în colet?

Factura vi se va transmite in format electronic, pe e-mail-ul utilizat la crearea contului.Pentru detalii suplimentare vă rugam să ne contactați prin intermediul Formularului de Contact sau al adresei de e-mail office@fixero.com.ro