Politica de returnare si reclamatii

Politica de returnare si reclamatii

Retururi și reclamații

Returul/retragerea din contract (numai pentru persoane fizice)

În cazul în care doriți să faceți o returnare (retragerea dintr-un contract încheiat la distanță), aveți la dispoziție 30 de zile pentru a face acest lucru - nu trebuie să oferiți un motiv.

 

Trebuie doar să urmați câțiva pași simpli:

Retur prin curier

Completați formularul de retur care a fost inclus în pachet sau puteți completa formularul de aici (Formular de Contact)

Atașați la colet formularul completat de mână sau copia formularului de retur completat primita pe e-mail, impreună cu dovada plății (copie dupa factură).

Ambalați bine bunurile. Puteți refolosi ambalajul de la livrarea inițială, dar nu uitați să îndepărtați vechea etichetă de la firma de curierat. Nu uitați că bunurile returnate nu trebuie să prezinte urme de folosire.

Trimiteți bunurile la adresa de mai jos prin curier. Costul transportului va fi suportat de catre Dvs.

Topex Tools Romania SRL, Str. Rasaritului nr.90, hala C5, Oras Buftea – 070000, Judetul Ilfov

În termen de 14 zile de la data primirii coletului, banii vor fi returnați în contul dumneavoastră.

 

Retur gratuit prin Easybox (pentru produsele cu dimensiune maximă de 47 x 44 x 39 cm,  inclusiv ambalaj, si greutate maxima de 20 kg)

Completați formularul de aici (Formular Retur), și veți primi prin SMS un cod de deblocare locker.

Puneți in colet dovada plății (o copie după factură).

Ambalați bine produsul. Puteți refolosi ambalajul de la livrarea inițială , dar nu uitați să îndepărtați vechea etichetă de la firma de curierat. Nu uitați că bunurile returnate nu trebuie să prezinte urme de folosire.

Depuneți coletul la Easybox-ul selectat, utilizând codul primit prin SMS.

Dacă, totusi coletul nu incape in locker, selectați butonul corespunzător acestei situații din meniul de pe display-ul de la Easybox, și vom organiza preluarea prin curier.

În termen de 14 zile de la data primirii coletului, banii vor fi returnați în contul dumneavoastră.

 

Schimb (in cazul echipamentelor de protecție sau al produselor comandate eronat)

Dacă mărimea produsului nu vi se potrivește sau ați comandat greșit un produs, aveți 30 de zile la dispoziție pentru a-l schimba.

Cum se face acest lucru?

Completați formularul de aici (Formular de Contact )

Atașați la colet formularul completat de mână sau copia formularului de retur completat primita pe e-mail, impreună cu dovada plății (copie dupa factură).

Ambalați bine bunurile. Puteți refolosi ambalajul de la livrarea inițială, dar nu uitați să îndepărtați vechea etichetă de la firma de curierat. Nu uitați că bunurile returnate nu trebuie sa prezinte urme de folosire.

Trimiteți bunurile la adresa de mai jos prin curier GLS. Costul transportului va fi suportat de catre noi.

Topex Tools Romania SRL, Str. Rasaritului nr.90, hala C5, Oras Buftea – 070000, Judetul Ilfov

Vă vom trimite un produs in marimea solicitata sau având caracteristicile solicitate de Dvs. în termen de 14 zile de la primirea coletului.

 

Reparații produse defecte

Dacă doriți să depuneți o solicitare de reparatie, ne puteti contacta telefonic la numarul: +40 317 829 657 sau prin email la adresa: service.romania@gtxservice.com

Ambalați produsul în siguranță, astfel încât să nu fie deteriorat în timpul transportului.

Curierul va avea la el eticheta de livrare.

Dumneavoastră trebuie să atașați la colet o copie după solicitarea de reparație primită pe e-mail, impreună cu dovada plății (o copie după factură).

Timpul de procesare a reclamației este de 14 zile de la data recepționarii coletului in service.

După evaluarea și soluționarea reclamației, veți fi informat de acest lucru prin e-mail.